کارپول چیست؟

کارپول ، کارتریجی است که حاوی داروی مایع – معمولا بی حس کننده است. این دارو در دندانپزشکی با کمک یک سرنگ وارد دندان می‌شود. کارپول دارای یک کلاهک سوراخ دار و یک پلاگین کشویی است. اغلب با یک پوشش پلاستیکی پوشانده می‌شود و در ارائه بی حس کننده های مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارپول ها به صورت یکبار مصرف طراحی شده‌اند تا برای یک بیمار استفاده شوند و سپس دفع شوند. از کارپول ها علاوه بر دندانپزشکی در موارد دیگری مانند جراحی های زیبایی، تتو، تسکین درد ناشی از گزش حشرات و غیره استفاده می‌شود.

کارپول در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به بی حسی در یک موضع کوچک باشد. بنابراین کمک می‌کند که فرد به صورت سیستمیک تحت تاثیر عوامل بی حس کننده قرار نگیرد. بنابراین عوارض احتمالی مواد بی حس کننده را کاهش داده و بهبودی سریع تر را به دنبال خواهد داشت.

carpul
carpul2

مطمئن ترین روش غیر تماسی برای بالاترین سطح کنترل کیفیت

دستگاه بازرسی خودکار که با قرار گرفتن در انتهای خط تولید، شیشه های کارتریج را بصورت اتوماتیک بازرسی کرده و با استفاده از 6 دوربین و لنزهای با دقت بالا و همچنین بکارگیری الگوریتم های هوش مصنوعی ، بالاترین دقت بازرسی را تجربه خواهید کرد.

با کمک فناوری بینایی ماشین می توان انواع مختلفی از بازرسی ها را برای محصولات دارویی تعریف کرد. با مکانیزه کردن فرآیند کنترل کیفیت محصولات می توان افزایش چشمگیری در سرعت بازرسی بدون خطای انسانی را تجربه کرد و جدای از آن می توان فرآیند کیفیت محصولات را در قالب های آماری مفید مدیریت کرد.

سیستم بازرسی ظاهری و ابعادی با استفاده از سیستم بینایی ماشین

رد خودکار قطعات معیوب

سطح کیفیت قابل تنظیم

سیستم کالیبراسیون خودکار

بازرسی هر قطعه بصورت مجزا

اندازه گیری و آمار در زمان واقعی

ویژگی ها

قابلیت تعریف محصول و ذخیره تنظیمات برای هر محصول

گزارش آمار کل تولید و محصولات معیوب به تفکیک

علامت گذاری مناطق معیوب روی صفحه نمایش

چیدمان منظم محصولات سالم

سیستم ریجکت خودکار

نرم افزار کاربرپسند

فهرست