کاربرد ربات های صنعتی در صنایع غذایی و نوشیدنی

در صنایع غذایی و آشامیدنی ، وقتی تجهیزات با توان بالایی کار می کنند ، دستکاری مکرر دستی می تواند عملکرد و بهداشت را به خطر بیندازد. راه حل های خودکار با به حداقل رساندن وقفه ها ، افزایش انعطاف پذیری و از بین بردن خطرات آلودگی ، کارایی را به حداکثر می رسانند. به همین دلیل شرکت های صنایع غذایی به راهکارهای رباتیک با بالاترین عملکرد نیاز دارند. بازوهای رباتیک صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند عملیات مختلف تولید محصول از ابتدای خط تا مرتب سازی ، بسته بندی و بارگذاری محصول روی پالت در پایان خط را برعهده بگیرند.

کاربرد ربات های صنعتی در صنایع غذایی و نوشیدنی

کارخانجات پروتئین

روباتیک صنعتی ضمن ارائه بهداشت بهتر ، MSD ها را در انجام کار و جابجایی کاهش می دهد.

ربات هایی برای فرآیند تولید پروتئین

در طی مراحل اولیه فرآیند تولید پروتئین (ذبح یا فرآوری) ، خطر آلودگی باکتریها بسیار زیاد است. در پاسخ ، ربات های صنعتی با کیفیت عالی طراحی شده است: یک طراحی ظاهری مناسب که آب را روی بدنه خود نگه نمی دارد (سطوح صاف ، بدون محل نگهداری) . از ربات ها برای سیستم کانوایرهای هوایی ، برش ، جدا کردن ، تقسیم کردن ، جابجایی جعبه ها یا غذاهای منجمد و حمل و نقل محصولات بسته بندی استفاده می شود.

رباتهای صنعتی و صنایع غذایی3

غذاهای آماده

رباتیک صنعتی راه حل های متنوع و موثری برای جابجایی جعبه ها ، بارگیری سینی ها و سفارشی سازی محصولات ارائه می دهد.

ربات هایی که به آخرین نیاز مصرف کننده پاسخ می دهند

با توجه به پاسخگویی سریع به نیازهای مصرف کننده ، بخش غذاهای آماده همیشه به دنبال راه حل های ابتکاری برای تهیه و ارائه وعده های غذایی است – و اتوماسیون یک مزیت مشخص را ارائه می دهد. از ربات های صنعتی می توان در عملیات سنتی مانند جابجایی بارهای سنگین ، افزودن تزیینات ، تقسیم و علامت گذاری وعده های غذایی ، بلند کردن محصولات با تکنولوژی 3D ، مخلوط کردن یا قرار دادن لوازم جانبی استفاده کرد و حتی در سرعت های بسیار بالا نیز کاملاً قابل اعتماد هستند.

رباتهای صنعتی و صنایع غذایی2

محصولات لبنی

ربات های صنعتی برای برش دادن ، قالب گیری ، بارگیری و تخلیه قفسه ، عملکرد و بهداشت عالی را برای شما به ارمغان می آورند.

ربات های صنعتی قابل استفاده در مراحل مختلف تولید

پروژه های اتوماسیون در تولید صنعتی محصولات لبنی تقاضای زیادی برای رباتیک دارند: تماس مستقیم با غذای بسته بندی نشده ، سخت ترین معیارهای بهداشتی ، اقدامات سخت تمیز کردن – همه عواملی که باید توسط ربات های صنعتی مدیریت شوند در حالی که در کارایی آن تاثیر ندارند.

قالب ریزی / تخلیه قالب ، بارگیری رک / تخلیه رک ، چرخش ، برش ورقه ای / پاشش مایع ، بارگذاری سینی ، قردادن محصولات داخل جعبه ، بارگذاری بر روی پالت

کاربرد رباتها در صنایع غذایی

نان / محصولات پخته شده

ربات های صنعتی MSD ها را در کاربرد هندلینگ ( جابجایی محصولات)، برداشتن و گذاشتن محصول که شامل محصولات نرم می شوند را کاهش می دهند.

فرآوری غلات در دوران رباتیک

راه حل های خودکار قلمرو جدیدی را در بخش نان و محصولات پخته شده باز می کند. رباتیک گزینه های جدیدی را برای عملیات سنتی ارائه می دهد که بارهای سنگین تکراری مانند قالب را تحمل می کند.

بازوهای رباتیک این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی در هنگام تصحیح محصول بتوانید کنترل بهتری بر روی محصول داشته باشید ، نان را به هر روشی در حالی که شکل آن را حفظ کرده و نان های نرم یا شکننده را اداره کنید ، در عین حال خواص ارگانولپتیک محصول را کنترل کنید.

ربات های صنعتی و صنایع غذایی

شکلات / شیرینی پزی

ربات ها در مورد تزئین ، مخلوط کردن و علامت گذاری محصولات ، قابلیت تکرار و یکنواختی در تولید را دارند.

راه حل های رباتیک و اتوماسیون برای محصولات شکلات و شیرینی شما

در شکلات سازی یا شیرینی سازی ، رباتیک می تواند به شما کمک کند و آزادی بیشتری در ایجاد تزئینات و یا ارائه محصولات به شما بدهد. این ربات ها در محیط های استاندارد یا حساس به باکتری استفاده می شوند ، دامنه حرکتی گسترده آنها توانایی شما را در ایجاد و خنثی کردن محصولاتی که هر بار متفاوت هستند ، افزایش می دهد.

رباتهای صنعتی و صنایع غذایی
فهرست