کاربرد ربات های صنعتی در صنایع پلاستیک

شرکت های تولید پلاستیکی برای ادامه رقابت و تسخیر بازارهای جدید ، محصولات با ارزش افزوده بالا را طراحی و تولید می کنند. آنها به طور فزاینده ای در طول چرخه تولید ، عملیات خودکار را اضافه می کنند و به دنبال کاهش زمان تولید هستند. ربات های صنعتی سازگار با محیط های تمیز و ارائه یکپارچه سازی ساده ، آسان و جمع و جور ، مخصوص صنعت پلاستیک طراحی شده اند. بنابراین ربات های صنعتی در افزایش ارزش افزوده محصول نقش دارند.

ربات های بردار و بگذار

ربات ها در کاربرد پلاستیک عملیاتی مانند برداشتن یا انتقال قطعات و قراردادن قطعات داخل جعبه ها را با سرعت و دقت انجام می دهند.

راه حل های رباتیک پرسرعت

برای صنعت پلاستیک ، ربات های صنعتی قادرند عملیات برداشتن ، انتقال قطعات ، ضربه زدن و قرار دادن یا عملیات IML / IMD (برچسب گذاری / تزئین داخل قالب) را با دقت و سرعت بسیار بالایی انجام دهند.

ربات های بردار و بگذار

عملیات ثانویه

ربات ها در کاربرد پلاستیک چه از نظر ارتباط با مونتاژ ، کنترل ، جوشکاری آلتراسونیک ، چسب ، درزگیری و … عملیات ثانویه را با ارزش افزوده بالا انجام می دهند.

رباتیک با عملکرد بالا

رباتهای صنعتی 6 محور ، بهترین عملکرد را در عملیات تکمیلی تضمین می کنند. بازوهای رباتیک قادر به انجام عملیات زیر هستند:

  • مونتاژ مکانیکی چندین قسمت یا قرار دادن قطعات با سیستم  بینایی ماشین یا بدون آن
  • مونتاژ توسط لیزر ، آلتراسونیک ، جوشکاری مادون قرمز
  • چسب زنی ، درزگیری
  • سنباده زدن و پرداخت قطعات

عملیات ثانویه

عملیات تغییر شکل

ربات هایی که ارزش خود را ثابت می کنند

در صنعت پلاستیک ، روبات ها ظرفیت خود را برای عملیات واترجت یا برش لیزر به صورت روزانه نشان می دهند. این فناوری ها به ویژه برای تغییر شکل روی قطعات پلاستیکی مناسب هستند. علاوه بر این ، همه رباتهای استاندارد با اسپیندل های موتور دار موجود در بازار ، برای انواع ماشینکاری مجدد ، چه برای خروجی تولید و چه در خط اختصاصی ، سازگار هستند.

عملیات تغییر شکل

اتمام عملیات

ربات های نقاشی نیازهای اتمام عملیات را از کاربرد سنتی تا فرآیندهای الکترواستاتیک را بصورت خودکار برآورده می کنند.

ربات های نقاشی
فهرست